Магазини «Віста» - це одна з найбільших мереж будівельних маркетів в Сумській області, яка пропонує покупцеві повний спектр товарів для будівництва, ремонту облаштування інтер'єру, ведення домашнього господарства. Будемо раді вас бачити в нашій команді.
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Актуальні вакансії :
Комірник
Заробітна плата - обговорюється на співбесіді
Опис вакансії
Вимоги:
- досвід роботи комірником (товарознавцем),
- уважність, ініціативність, відповідальність, старанність,
- здатність швидко навчатися,
- навичка керування автонавантажувачем – бажано.
Обов’язки:
- облік товарно-матеріальних цінностей (прийом, відвантаження, сортування товарів за документами),
- відбір товару, партійний облік,
- участь у проведенні інвентаризації,
- підтримання складського приміщення у чистоті та складського обладнання у робочому стані.
Умови роботи:
- пн.-пт. з 08.00 до 17.00, сб-нд – вихідні дні,
- можливість кар’єрного росту,
- постійне професійне навчання,
- повний робочий день,
- оплачувана відпустка — 24 календарних дні;
- офіційне працевлаштування, гарантії за КЗоТ.
Місце роботи знаходиться за 4 км від міста, смт. Степанівка – оптова база – досавка співробітників відбувається автобусом підприємства від центру та до центру міста.
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Менеджер із закупівлі
Заробітна плата - обговорюється на співбесіді
Опис вакансії
Вимоги:
- вища освіта,
- досвід роботи менеджером не менше 1 року,
- знання ПК на рівні впевненого користувача (1С, Excel, …),
- високі комунікативні та управлінські навички,
- аналітичний склад розуму, стресостійкість, організованість, націленість на результат.
Обов’язки:
- формування замовлень на закупки,
- аналіз оборотності, дохідності, націнки, динаміки продажів,
- проведення процедур закупівлі на максимально вигідних умовах,
- контроль своєчасного поповнення запасів,
- планування платежів постачальникам,
- аналіз конкурентів, трендів, новинок,
- формування рекомендацій щодо розширення/зміні асортименту,
- участь у стратегічному плануванні компанії від імені експерту у сфері закупівель.
Умови роботи:
- корпоративний мобільний зв'язок та засоби передачі даних,
- офіційне оформлення та повний соц.пакет,
- офіс у центрі міста,
- заробітна плата залежить від Вас!
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Товарознавець/приймальник
Заробітна плата - обговорюється на співбесіді
Опис вакансії
Вимоги:
- досвід роботи на схожій посаді (комірник, приймальник,…),
- впевнений користувач ПК,
- робота з первинною документацією,
- уважність до деталей, енергійність, відповідальність, принциповість.
Обов’язки:
- виконання прийому та відвантаження товару та обладнання,
- перевірка стану та товарного виду та термінів придатності; відповідно до виявлених фактів – написання актів невідповідності та забезпечення заміни/уцінки/утилізації проблемного товару,
- формування планових замовлень,
- прийом та обробка замовлень,
- контроль запасу товарів,
- ведення звітності,
- проведення інвентаризації.
Умови роботи:
- можливість кар’єрного росту,
- постійне професійне навчання,
- повний робочий день,
- оплачувана відпустка — 24 календарних дні;
- офіційне працевлаштування, гарантії за КЗоТ.
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Торговий представник з авто
Заробітна плата - обговорюється на співбесіді
Опис вакансії
Вимоги:
- вища освіта - бажано,
- успішний досвід роботи торговим представником,
- навички ведення переговорів,
- знання ПК на рівні впевненого користувача,
- високі комунікативні навички,
- аналітичний склад розуму, стресостійкість, організованість, націленість на результат.
Особистісно-ділові якості:
- орієнтація на результат,
- комунікативність,
- здатність до навчання,
- уміння працювати в команді,
- презентабельний зовнішній вигляд,
- відповідальність.
Обов’язки:
- збільшення продажів у своєму секторі,
- регулярне відвідування клієнтів,
- підтримання взаємовідносин із напрацьованими клієнтами,
- пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, перемовини, укладання договорів),
- консультації щодо асортименту та технічним параметрам товару (послуги),
- наявність власного авто для об’їзду території.
Умови роботи:
- корпоративний мобільний зв'язок та засоби передачі даних,
- офіційне оформлення та повний соц.пакет,
- заробітна плата залежить від Вас!
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Продавець-консультант
Заробітна плата - обговорюється на співбесіді
Опис вакансії
Вимоги:
- бажання працювати і заробляти
- націленість на результат, здатність швидко навчатися, комунікабельність, активність;
- досвід роботи в торгівлі;
Основні обов'язки:
- проведення консультацій клієнтів по товару
- виконання планових показників
- участь в бізнес-процесах магазину
- розміщення і викладка товару
Ми пропонуємо:
- конкурентну заробітну плату +% від продажів
- офіційне оформлення
- можливість кар’єрного росту
- постійне професійне навчання
- повний робочий день
- оплачувана відпустка - 24 календарних дня
- офіційне працевлаштування, гарантії по КЗпП.
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Касир торгового залу
Заробітна плата - обговорюється на співбесід
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.
Опис вакансії
Основні обов'язки:
- розрахунок з покупцями;
- дотримання касової дисципліни;
- контроль відповідності товару записи в товарною накладною;
- закриття каси, здача каси старшому касиру.
Вимоги до кандидатів:
- освіта середньо-спеціальна / вища;
- досвід роботи на посаді касира і з коштами буде перевагою;
- особисті якості: активна життєва позиція, уважність, відповідальність, комунікабельність, порядність, організованість, акуратність, вміння працювати в команді, емоційна стійкість.
Ми пропонуємо:
- офіційне оформлення;
- соціальні гарантії відповідно до законодавства;
- можливість кар'єрного росту;
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Бухгалтер
Рівень заробітної плати обговорюється при співбесіді
Повна зайнятість.
Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.
Опис вакансії
Вимоги:
- Вища освіта за фахом бух.учет.
- Впевнений користувач ПК (1-С версія 8.2).
- Знання програм «M.e.doc», «Клієнт - Банк», MS Office, Excel, Word, Internet, електронна пошта),
- Знання бухгалтерського та податкового законодавства в частині реалізації готової продукції і ПДВ;
- Уважність, відповідальність, ретельність, старанність
Обов'язки:
- ведення операцій по розрахункових рахунках в банках
- обробка виписок банку
- ведення робочого файлу «Залишок по рахунках в банку»
- підготовка і відправка платіжних доручень в системі «Клієнт-банк»
- проведення виписок в 1 С
- ведення, зберігання бази даних бухгалтерської інформації
- складання і роздруківка відомостей щодо банківських операцій.
- складання та здача податкової та бухгалтерської звітності (єдиний податок, ПДВ)
Умови роботи:
- можливість кар "єрного росту
- постійне професійне навчання
- повний робочий день
- оплачувана відпустка - 24 календарних дня
- офіційне працевлаштування, гарантії по КЗпП.
- соц пакет
графік роботи: пн-пт 08: 30-17: 30
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна
Менеджер з продажу будівельних матеріалів
Рівень заробітної плати обговорюється при співбесіді
Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.
Опис вакансії
Вимоги:
- Вища освіта бажано;
- Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
- Навички ведення переговорів на дуже високому рівні;
- Знання основ логістики, руху товару, інструментів аналітики в даній сфері;
- Знання ПК на рівні досвідченого користувача. Відмінне знання Excel (зведені таблиці, робота з формулами);
- Хороші комунікативні навички;
- Аналітичний склад розуму, стресостійкість, організованість, націленість на результат
Обов'язки:
- Збільшення продажів в своєму секторі.
- Пошук і залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, переговори, укладення договорів).
- Підтримка взаємин з напрацьованою клієнтурою.
- Ведення звітності по роботі з поточними клієнтами і надходять зверненнями.
- Консультування з асортименту та технічним параметрам товару (послуги).
Умови роботи:
- Корпоративний мобільний зв'язок і засоби передачі даних;
- Офіційне оформлення та повний соц.пакет;
- Заробітна плата залежить від Вас!
- робота віддалено від міста (4 км) смт. Степанівка - оптова база - доставка співробітників проводиться автобусом підприємства від центру і до центру міста;
графік роботи: пн-пт 08: 00-17: 30
З питань працевлаштування звертайтеся за телефоном 095 676 53 88 Надія Іванівна